نام رئیس‌جمهور موسوی را جهانی کنیم

شورای نگهبان نتایج انتخابات دهم را با وقاحت هر چه تمام‌تر اعلام کرد. از آB48DF399-4897-4770-9457-ED6079EF8615_mw800_mh600راء موسوی برداشت و به رای احمد‌ی‌نژاد اضافه کرد. این البته امری قابل پیش‌بینی بود و از شورای چنین نانگهبان که به جای پاسبانی از رای ملت، تقلب در آراء را تایید هم می‌کند البته انتظاری بیش از این هم نمی‌رفت. اما از امروز موجی از اعتراضات به راه خواهد افتاد که قطعا با سرکوب وحشیانه نیروهای دولتی همراه خواهد بود. آنچه در این برهه حساس وظیفه هر ایرانی ایران‌دوستی است، پاس داشتن از رای ملت شریف ایران از طریق خطاب قرار دادن نام زیبای میرحسین موسوی با پسوند رئیس‌جمهور است. اگر هر یک از ۲۲ میلیون ایرانی حامی موسوی نام رئیس‌جمهور موسوی را در کلام و سخن خود، نوشته‌ها و یادداشت‌های خود و نیز در معرفی رئیس‌جمهور کشورشان به سایر ملیت‌ها به زبان بیاورند مشروعیت از دست رفته دولت دروغ‌پرداز دهم بیش از پیش خدشه‌دار خواهد شد و همه جهانیان خواهند دانست که علی‌رغم اعتراضات، مبارزات و تظاهرات خونینی که مردم شجاع ایران برای بازپس گرفتن حقشان داشتند و با همه سرکوب‌های وحشیانه‌، هنوز هم از اعاده حیثیت و حق خود دست نکشیده‌اند و حتی اگر احمدی‌نژاد به دروغ خود را رئیس‌جمهور بخواند، مردم ایران او را نماینده خود نخواهند دانست. اولین قدم را خودتان بردارید و به اعضای خانواده و دوستان و آشنایانتان هم بگویید که رئیس‌جمهور به حق ایران، موسوی است و نه هیچ کس دیگری.

5 دیدگاه

  1. لادن said,

    ژوئن 29, 2009 در 12:56 ب.ظ.

    یعنی چی دوست من؟
    یعنی اینکه تموم شد؟
    یعنی اینکه اقای موسوی در برابر این دسیسه کور نظام سر تعظیم فرود آورد
    من که باور نمی کنم… نه

    • khasokhashak said,

      ژوئن 29, 2009 در 3:03 ب.ظ.

      نه دوست من، معنی اش این نیست، نتیجه رو هر جوری بخوان اعلام کنن، این روش پاسخ می ده

  2. Aria said,

    ژوئن 29, 2009 در 12:58 ب.ظ.

    به امید ایران آزاد !!

    من هم به نمایندگی از ایرانی های دبی این جنبش زیبا و با شکوه رو تحصین و حمایت می کنم !

    ما هم در این را با شما هستیم ، چون همه ما ایرانی هستیم !

    یا حسین ، میر حسین !

  3. ليلا said,

    ژوئن 29, 2009 در 11:16 ب.ظ.

    من از همان اول ايشان را رديس جمهور ميدونستم. نه رسانه هاشون برام ديگه قابل قبول هست و نه رئيس جمهورشون. به اميد به هم پيوستن و يكي شدن همه صداهاي شبانهء «يا حسين، مير حسين»

  4. naser said,

    ژوئیه 1, 2009 در 3:01 ق.ظ.

    من پیشنهاد میکنم،روزی مراسم تنفیذ ریاست جمهوری احمدی نژاد مردم هم به سوی محل سکونت آقای موسوی رفته ،حکم تنفیذ ایشان را صادر کنیم.
    ناصر از بلژیک.


پاسخی بگذارید

